ماده 7- ثبت نام مسابقات و رويدادها

img
img
img
img
shape
shape
ماده 7- ثبت نام مسابقات و رويدادها
07
مهر

ماده 7- ثبت نام مسابقات و رويدادها

ماده 7- ثبت نام مسابقات و رويدادها

7-1-ثبت نام براي هر مسابقه بنابه شرايط اعلام شده توسط برگزار كننده تا تاريخی كه توسط كميته برگزاركننده مسابقه ذكر می گردد انجام می گيرد

 7-2 -ثبت نام در مسابقه ، قهرمان كشور براساس شرايط خاص انجام م شود.

7-3 -در مورد مسابقات استانی كه برگزاركننده هیئتهای سواركاري می باشند ثبت نام توسط نماينده هر باشگاه يا فرد شركت كننده يا نمايندگان وي و به شيوه اي كه توسط هيأت، سواركاري هر استان تعيين كرده است انجام خواهد گرفت.

-7-4 در صورتيكه در مسابقات استانی  )بجز مسابقات  رده B1 و به بالا(  به هر دليل ثبت نام در موعد مقرر انجام نگيرد، امكان ثبت نام جديد وجود خواهد داشت اما با پرداخت دو برابر حق ثبت نام و حداکثر تا 1 ساعت قبل از شروع مسابقه ترتیب ورود اين سواركاران به ميدان نيز در دور اول هر مسابقه قبل از سواركارانی خواهد بود كه قبلا و در موعد مقرر ثبت نام كرده و قرعه كشی شده اند.

تبصره 1: در صورتي كه سواركار ثبت نام كننده در محل داراي اسب ديگري نيز مي باشد كه قبلاً و در موعد مقرر ثبت نام كرده است، رديف ليست ورود وي قابل تغيير نيست.

تبصره 2: در صورتيكه شخص قبل از ورود به ميدان  طبق مقررات توسط هيأت  داوران از شركت در مسابقه محروم شود حق شركت خارج از مسابقه را نيز نخواهد داشت، لذا اسب نامبرده نيز  )در صورتيكه محروميت سواركار به دليل رپينگ اسب باشد ( با سواركار ديگر حق شركت داخل و يا خارج از مسابقه در رده مذكور را نخواهد داشت.

تبصره 3: در صورتی كه سواركاري به دلايلی توسط هيأت  سواركاري هر استان داراي جريمه محروميت در شركت از مسابقات  باشد تا پايان مدت  محروميت حق شركت در هيچيك از مسابقات  رسمی داخل استانهاي ديگر يا فدراسيون را ندارد. لذا هيأتها بايد اين موارد را به فدراسيون گزارش نمايند.

در صورت عدم رعايت تبصره 3 توسط شخص سواركار محروم شده، وي به كميته انضباطی معرفی خواهد شد.

بالا